ٌصافكاري بدون رنگ ٌصافكاري بدون رنگ .

ٌصافكاري بدون رنگ

صافكاري pdr در تهران

با معرفي مركز صافكاري pdr در تهران در خدمت شما هستيم. صافكاري pdr يكي از روش هاي صافكاري بدون رنگ مي باشد كه در مواردي كه خودرو دچار ضربات شديد نشده باشد مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين حالت بدون اينكه به رنگ بدنه خودرو اسيبي وارد شود، آن را صافكاري مي كنند. در اين روش از ميله هاي پي دي ار استفاده مي شود كه بسيار مستحكم مي باشند و از جنس فولاد هستند. اين ميله ها با روش هايي مي توانند ناهمواري هاي بدنه خودرو را برطرف كنند. اين ميله ها در انواع مختلفي مي باشند كه براي قسمت هاي مختلف خودرو استفاده مي شوند.

اما كار كردن با ميله هاي پي دي ار كار اساني نيست و نياز به تجربه كافي دارد. به همين دليل نمي توان به هر مركز شناخته نشده اي اطمينان كرد و خودرو خود را به دست آن سپرد. به همين دليل در اين مقاله مي خواهيم بهترين مركز صافكاري pdr در تهران را به شما معرفي كنيم. در صورتي كه خودرو شما آسيب ديده است و نگران افت قيمت آن هستيد. نگران نباشيد. تنها كافيست به مجموعه اتوبيرنگ علي مومني مراجعه كنيد و خودرو خود را صافكاري شده و بدون رنگ تحويل بگيريد.

انواع ميله هاي پي دي آر

همان طور كه در بخش پيشين اشاره شد ميله هاي pdr انواع مختلفي دارند و هريك براي بخش خاصي از خودرو به كار مي روند. اما در حالت كلي مي توان اين ميله ها را به سه بخش كلي تقسيم بندي كرد كه در ادامه بيان مي شود. شما عزيزان براي ترميم بدنه خودرو خود مي توانيد به بهترين مركز صافكاري pdr در تهران يعني اتوبيرنگ علي مومني مراجعه كنيد.

ميله چرخشي: اين نوع از ميله در مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد كه امكان چرخش ميله وجود دارد.

ميله دم ماهي: براي ترميم نقاطي كه فضاي كمي دارند از ميله دم ماهي براي صافكاري استفاده مي كنند.

ميله اهرمي: اين ميله براي اهرم در قطعات جدا شونده مانند كاپوت مورد استفاده قرار مي گيرد.

كسب اطلاعات بيشتر: بهترين مركز صافكاري بدون رنگ

روش هاي استفاده از ميله هاي pdr

ميله هاي پي دي ار انواع مختلفي دارند كه با توجه به نياز خودرو و محل فرورفتگي از آن ها استفاده مي شود. ميله هاي پي دي ار داراي دو بخش دسته و تكيه گاه مي باشند كه قسمت دسته محل اعمال نيرو مي باشد و قسمت تكيه گاه محل برخورد فرورفتگي با خودرو است. در صافكاري pdr در تهران داخل قطعه كه چار فرورفتگي شده است را حرارت مي دهند و سپس با استفاده از ميله هاي پي دي ار كه در اختيار دارند اقدام به برطرف كردن فرورفتگي مي كنند.

در نظر داشته باشيد در مركز صافكاري pdr در تهران علاوه بر ميله هاي پي دي از تجهيزات ديگري نيز براي صافكاري pdr استفاده مي شود كه برخي از اين تجهيزات به شرح زير مي باشد:

  • سشوار صنعتي جهت گرم كردن قسمت فرو رفته خودرو
  • انواع چكش هاي مخصوص و سبك
  • قالب تنه براي قسمت هاي زاويه دار بدنه خودرو

در چه مواردي مي توان از صافكاري pdr استفاده كرد؟

با استفاده از صافكاري pdr در تهران مي توان فرورفتگي هاي ايجاد شده بر روي بدنه خودرو را برطرف كرد. اما تمامي فرورفتگي ها توسط اين ميله ها قابل ترميم نيست و ممكن است نياز به روش هاي ديگري از صافكاري داشته باشد. از جمله مواردي كه با استفاده از صافكاري pdr در تهران قابل حل است به شرح زير مي باشد:

آسيب هاي سطحي كه بر اثر تصادف بر روي بدنه خودرو ايجاد مي شود: تصادف هاي كوچك اغلب باعث به وجود آمدن فرورفتگي هاي كوچكي بر روي بدنه خودرو مي شوند كه ممكن است سپر، درب، گلگير، و يا بدنه خودرو دچار فرورفتگي شوند در اين حالت مي توانيد از صافكاري pdr در تهران استفاده كنيد.

اسيب هاي ايجاد شده بر اساس بلاياي طبيعي: بارش تگرگ نيز ممكن است باعث به وجود آمدن فرورفتگي هايي بر روي سقف، كاپوت و با بدنه خودرو شوند. در صورتي كه اين فرورفتگي ها به گونه اي باشد كه خودرو نياز به رنگ آميزي نداشته باشد، مي توانيد از صافكاري pdr در تهران استفاده كنيد و فروفتگي ها را حل كنيد.

برخورد توپ به بدنه خودرو: در برخي از موارد ممكن است برخورد توپ هاي سنگين به خودرو باعث ايجاد فرورفتگي هاي دايره اي شكل بر سطح بدنه خودرو شوند. معمولا برخورد توپ به بدنه اتومبيل سبب ايجاد فرورفتگي در بدنه خودرو مي شود و خراشي را بر روي بدنه ايجاد نمي كند. با استفاده از صافكاري PDR  مي توان فرورفتگي هاي سطحي ناشي از برخورد توپ به بدنه خودرو را برطرف كرد.

كسب اطلاعات بيشتر: مراحل رنگ آميزي بدنه خودرو

چه قطعاتي از خودرو با صافكاري pdr ترميم مي شوند؟

در اين بخش مي خواهيم قطعاتي از خودرو كه با استفاده از صافكاري pdr در تهران قابل ترميم است را بررسي كنيم.

كاپوت خودرو: فرورفتگي هاي برخي از كاپوت ها با استفاده از صافكاري pdr در تهران قابل ترميم مي باشد. در برخي از خودروها كاپوت از بدنه خودرو جدا مي شود و صافكاري مي تواند به راحتي فرورفتگي ها را از قسمت داخلي كاپوت بر طرف كند. كاپوت هاي فايبرگلاس و فيبر كربن با استفاده از صافكاري PDR قابل تعمير و ترميم نيستند.

درب هاي خودرو: برخي از درب خودروها همانند كاپوت از بدنه خودرو جدا مي شوند و تكنسين ها مي توانند به راحتي با برداشتن پوشش داخلي درب، فرورفتگي ايجاد شده را با استفاده از صافكاري pdr در تهران بر طرف كنند. فرورفتگي درب خودرو زماني با استفاده از صافكاري PDR قابل ترميم مي باشد كه رنگ درب دچار خراشيدگي و ترك نشده باشد.

گلگير جلو و عقب: گلگير جلو به راحتي از سطح بدنه خودرو جدا مي شود و تكنسين ها مي توانند فرورفتگي را از قسمت پشت گلگير بر طرف كنند. گلگيرهاي عقب به طور معمول از وسيله نقليه جدا نمي شوند و تكنسين ها بايد از قسمت صندوق عقب و يا چراغ هاي عقب خودرو اقدام به برطرف كردن فرورفتگي كنند.

سقف خودرو: فرورفتگي هاي سطحي كه به رنگ خودرو آسيب نزده اند را مي توان با استفاده از صافكاري pdr در تهران ترميم كرد.

مركز صافكاري pdr در تهران

جهت اطمينان خاطر از كيفيت صافكاري و برگشت بدنه خودرو به حالت اوليه، مي توانيد صافكاري pdr خود را به تعميركاران مجرب و باتجربه تعميرگاه اتوبيرنگ علي مومني بسپاريد. اين تعميرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه كاري بالا در جهت صفر شويي موتور خودرو، صافكاري بدون رنگ و pdr خودرو و… در خدمت شما عزيزان است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت خدمات بي نظير اين تعميرگاه به سايت رسمي اتوبيرنگ علي مومني مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۰:۵۶ توسط:renault موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :